6 Şubat 2011 Pazar

yeni cici




      Mango outlet ganimetlerinden sadece biri, hemde çok ucuza..sadece 7.90TL.. evet bende biliyorum sudan ucuz..ama birde numarasını hatta değil numarasını bir çiftini elime alana kadar neler çektim..biz kadınlar alışveriş söz konusu olunca helede bu kadar uygun fiyatlar olunca ne yaptığımızı unutuyoruz sanırım..
    Şöyleki annem yaşında irice bir teyzenin tahminimce 39 olan toynaklı ayağına fiyatı 7.90TL. diye dore, bantlı 10cm. topuklu 37 numara ayakkabıyı -ayakkabıları(elinde bir kaç tane vardı) ayağına geçirmeye çalışmasını görmeliydiniz..
    Yada iki tane kocaman mango torbalarını aynı üründen 2-3 tane birden alarak doldurmuş ve hala avını bekleyen bir .......(ne olduğunu siz düşünün) gibi annesi ve babası ile bekleyen bir genç kız.....ayakkabı rafını devirenler ve işine devam edenler.....neler neler gördüm anlatamam..
     Bodrum gibi sakin biryerden çıkıp bu hengamenin içine girmen beni biraz şaşırtmadı değil..ama sorun yok bende olaya ayak uydurarak bir kaç zafer edinmedim değil..
  hepsini büyük bir gururla sizinle paylaşacağım..
    

2 yorum:

  1. Harika!Güle güle giy;)Diğerlerini de merakla bekliyorum:)
    Aah ahh çok özledim Mango outlet günlerini;)Tabi bahsettiğin olayların olmadığı günleri:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim SvGLove ..aldıklarımı özellikle senin için bir güzel fotolarını çekip yayınlayacağım..

    YanıtlaSil