11 Mayıs 2010 Salı

bodrum da peşpeşe açılan mağazalar

evvetttttttt..sonunda..geçen hafta mango ..english home.......derken koton...polo garege ise daha büyük bir yere taşınıyor...sıradakini tahmin edemiyorum artık...park bravo yumu dilesem açılsın diye:))bide ipekyol bide boynerr..daha ne isterim..paradan başka..
    bunlardan dün kotona gittim ne var ne yok diye..bayağı büyük bir mağaza açmışlar. alt kat win max ürünleri satıyor 3 katlı kocaman bir yer ...bodruma iyi geldi bu mağazalar..en azından bana terapi gibi olacak:))
   ve sizin için bir sürü fotoğraf çektim.. dıy olacak öle şey varki.. buyurun fotolara;
bu tam sende yaplık bişe..çamaşır suyu damlatılmış siyah kot...kendimiz döksek bidaha giymeyiz heralde:)
tişört kes püskül yap giy

2 yorum:

  1. Ayyyy koton açıldıysa süper... Geçen gün keşke diyordum bu gün hberini aldım. Mango'ya seviniyim derken bu hbere bayıldım... Süperrr sağol haberler için devamını da bekliyorum nerede açıldı bu arada Mango oasisteymiş ama Koton nerede?

    YanıtlaSil
  2. şekerim mango oasisde evet.koton ise konacık yolunda LCW'nin hemen yanında:)

    YanıtlaSil