4 Haziran 2011 Cumartesi

şortum oldu..

   geçen yaz yada ondan önceki yaz zamanını çok iyi hatırlayamıyorum ama 3 tl ye aldığımı çok iyi hatırlıyorum bu beyaz bol paça kot pantolonu..aldım almasına da hiç giydinmi diye sorarsanız elbette hayır...bol paça pantolonlar moda olmadığından mı yoksa kendime yakıştıramadığımdan mı paçalarının kısa gelmesinden mi bilmiyorum hiç giyesim gelmemişti..kesip şort yapmakta bugün bu kadar sıkılana kadar hiç aklımda yoktu..
    dikiş dikmeye heves ettiğim bir dönem sinbonun dandik minicik makinalarından almıştım..çıkardım makinayı ,elime aldım makası başladım adım adım kesmeye,,uzun bir uğraştan sonra(kes, tekrar kes,dik,sök,tekrar dik) içime sinen çok güzel beyaz bir şortum oldu..

1 yorum:

  1. harika olmuş eline sağlık bende yaparım bazen kotlarımı kısaltırım.. çok dikiş bilgim yok ama makinemi almıştm elimden geldiği kadar yapıyoum

    YanıtlaSil