26 Eylül 2010 Pazar

tanıştırayım;PATATO

benim canım bebeğim,,şu sevimliliğe bakın.. çok seviyorum ben kendisini ;sayın patatoyu..patatoyu uzun zaman önce sanırım ortaokuldaydım(o zaman ilköğretime geçilmemişti) metro marketten almıştık..kocaman bir sepetin içinde öyle çoklardıki ben bu bebişi seçmişim..
aradan yaklaşık 15 yıl geçmesine rağmeh hala sapasağlam durmakta..
patatoyu siiznle tanıştıramın sebeplerine gelince;
  • geçenlerde blogları gezerken yabancı bir blog da patatonun kardeşine ratlamam
  •  patatonun dikiliş detaylarını görmenizi istemem-göbek popo ve ayaklar-eller
  • benim gibi başka patato sahipleri yani patatonun kardeşlerini bulmak
göbüşümüz

                                                                             popomuz
                                                                buda patatonun uzaklardaki kardeşi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder